Veelgestelde vragen

VRAAG: Hoe kan ik de Kerstbox bestellen?
ANTWOORD: Online via de website - Er wordt binnen 24 uur telefonisch contact met u opgenomen 
of telefonisch - u heeft direct iemand persoonlijk aan de lijn om uw vragen te beantwoorden

VRAAG: Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
ANTWOORD: Zodra uw bestelling bij ons bekend is, ontvangt u een opdrachtbevestiging + factuur via de email.
Zodra de factuur betaald is en op onze bankrekening is bijgeschreven wordt uw bestelling definitief. 

VRAAG: Voor welke datum moet ik de Kerstbox bestellen?
ANTWOORD: Vóór 21 december 2021

VRAAG: Kan ik een wijziging doorgeven?
ANTWOORD: Ja, dat kan tot 21 december (via de mail)

VRAAG: Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?
ANTWOORD: Datum en tijd op afspraak 

VRAAG: Wanneer kan ik gebruik maken van de Kerstbox?
ANTWOORD: Op 24, 25 en 26 december 2021

VRAAG: Wat zijn de bezorgkosten?
ANTWOORD: Vanaf 2 personen is de bezorging GRATIS in de Gemeente Midden Groningen

VRAAG: Welke plaatsen vallen onder de Gemeente Midden Groningen?
ANTWOORD: Borgercompagnie, De Groeve, Foxhol, Froombosch, Harkstede, Hellum, Hoogezand, Kiel-Windeweer, Kolham, Kropswolde, Lageland, Ludeweer, Meeden, Muntendam, Noordbroek, Overschild, Sappemeer, Scharmer, Schildwolde, Siddeburen, Slochteren, Steendam, Stootshorn, Tjuchem, Tripscompagnie, Westerbroek, Woudbloem en Zuidbroek.

VRAAG: Wat zijn de bezorgkosten voor 1 persoon of buiten de Gemeente Midden Groningen?
ANTWOORD: In overleg, afhankelijk van het bezorgadres

VRAAG: Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
ANTWOORD: Nee 

VRAAG: Hoe warm ik het kerstdiner op?
ANTWOORD: Tijdens uw bestelling wordt dit uitvoerig met u doorgenomen. Op welke wijze u dit wilt gaan doen, zodat u niet voor verrassingen komt te staan.  Als u de kerstbox ontvangt, zit er bij elk gerecht een notitie bij met korte omschrijving.

Bekijk de menu's in onze Kerstbox